Rozhovor s obrankyňou MFK Topvar Topoľčany Máriou Janíkovou (29.9.2013)

30.09.2013 20:06

Minirozhovor s obrankyňou MFK Topvar Topoľčany Máriou Janíkovou:

1.Skús sa v krátkosti predstaviť našim divákom po futbalovej stránke

1. Začnem predstavenim- volám sa Mária Janíková a mám 22 rokov. Futbal si získal moje srdce už na základnej škole, no aktívne som ho začala hrávať 5 rokov dozadu. Medzičasom ma zlákala aj kariéra  futbaloveho rozhodcu, no nakoniec predsa len zvíťazila chuť hrávať a som rada že som opäť súčasťou topoľčianskeho kádra.

2.Čo hovoríš zatiaľ na výkony a výsledky nášho tímu?

Výsledky netesia nielen mňa ale aj zvyšok tímu. Výkony sú veľmi kolisave, avšak nechýba chuť pracovať na sebe a zlepšovať sa, preto verím že so zlepsenym výkonom sa dostavia aj výsledky.

3.Aká je nálada v tíme po poslednom víťaznom zápase v Púchove?

Víťazstvo určite pomohlo aj keď sa s ním tak trochu rátalo a pokladalo sa za samozrejme. V kabíne vládne stále pozitívna nálada čo pokladám za správne nakoľko pozitívne myslenie je základom úspechu nielen v športe.

4.Myslíš,že dnes to konečne doma zvládneme a budeme spokojní aj s výkonom aj s výsledkom?

Predpovedat výsledok a výkon sa nedá, jediné čo môžme urobiť je zamakat naplno, vložiť do zápasu maximum a toto sa určite odzrkadli nielen na výkone ale aj vysledku.

5.Čím by si pozvala divákov na dnešný zápas s Orlovým?

Ak chcú diváci vidieť zaujímavý zápas plný emócií, bojovnosti a pekných futbalovych momentov určite by nemali 29.9. o 16:00 chýbať na umelej tráve a mali by prísť podporiť topoľčianske futbalistky, ktoré sa tešia na ich účasť. Všetci sú srdečne vítaní